LovSurfing

GrazuteRoom.lt

пятница, 1 апреля 2011 г.

As ne kurva - Valstybe jumis pasirupins

Gyvenu po stogu su rusu pilieciu, garbingu, Lenkisko kraujo. Kaip lengva suzlugdyti mano ir mano vaiku gyvenima. Reikia pareigunams Vidaus reikalu ministerijai paprasyti, pranesti ne zino is kur, ne zino ka. Kas tolaui? Nieko, mane prie siuksliu konteinerio, vaika kuri as auginu, pedofilams i vaiku namus, o semininka su dviejais mazameciais Lietuvos pilieciai valkatautu Rusijoje. Lietuva pasirupins, kaip ir pasirupina, kad as su kudikiu busiu isvaryta lauk su 300 litu pasalpa. Jeigu ne rusu pilietis liktu tik pirmi vaikai, o paskui save nuzudyti, todel, kad nematomi buvom, ni jokios del musu ateities. Dabar gyvenu po stogu ir is saskaitos Rusu piliecio, ir jeigu valstybe suzlugdys sitos mazos zvakes sviesa, mano gyvenimai, Ji suzlugdys ir gyvenima tryju mazameciu Lietuvos pilieciu.
Vidaus ministerija prase sveikatos draudima, kad pratestu mano draugui, leidima gyventi savo namose dar vieniems metams. Kol jis augina du kudikius iki tryju metu priskaiciavo skola apie tukstanti litu del sveikatos draudimo, ir sita skola auga, kiekviena menesi dar 75 litai. Nieko, sumokesim, bet pazymos taip pat negausim, todel, kad reikia tureti nuolatini leidima gyventi, o jis turi tik laikinai. Ka sita reiskia? Reikia moketi sodrai uz draudima ir dar reikia, dar karta apsidrausti kokio nors draudimo kontorai ant sumos ne mazesne 20 000 litu. Sito 300 litu grynais pinigais, uz kuri tu negausi ni kokios medicinines pagalbos.
Praktika roda, kaip Lietuvos vaikai, taip ir mes gavom, tokia pagalbos daugiau mokame. Jeigu pagalba pavadinti israsymo receptus, taip mums sito daugiau trukda, negu mes turim nuolaidas. Nezmoniska tampyti vaikus su grypais po lauka septyni kilometrai, nezmoniska po tris valandas su serganciu vaiku laukti autobuso, ir debilizmas, del tokiu isgalvotu aplinkybiu trukdyti kitu pagalbos prasymo.
Bet ne sito baisu, baisu kad mano draugo pazyma is ligonines kasos, sito tik del zmogaus, kuris turi nuolatini leidima gyventi ir su suma del perziurejima dokumentu, medicininio draudimo, kelione reikia moketi daugiau, kaip tukstanti, o galimybe islaikyti padetis, kaip galima sumoketi tokias sumas kainos apie 3300 per metus. Ir ka tik jus nebusite daryti is sito rato neisiait, o jeigu truks lesu - pasisavinti uz skola musu turta, mane prie konteinerio, mano vaika pedofilams ant stalo uz europietiskas lesas, o seimininka su dviejais mazameciai valkatautu po pasauli.
Sita vyriausybe dabar bando schema ant musu, jus tylite, nematote - rytoj sita bus jusu problema, jums busite tureti islaidu daugiau, kaip galimybe uzdirbti, jusu turtas bus pasisavintas uz skolas, ir jusu vaikus bus isnaudotas vyriausybes pareigunu uz europietiskas lesas....
Taip kad mano biznis, as tik pardavineju ir padedu draug pardavineti savo kuno paveikslus, kad issiauginciau savo vaikus, nuo nesvariu ranku, situ isgamu!

Комментариев нет:

Отправить комментарий